Marantz SR5007

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz SR5007 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

123-Remco 19-02-2014
Geschreven voor: Marantz SR5007

Ik gebruik hem in combi met mijn i-pad wat een erg fijne combi is mede door de marantz app. De marantz zelf is goed in te stellen met audyssey. Wel belangrijk dat hij genoeg ventilatie heeft vind hij vrij warm worden. heb nog niet allen mogelijkheden uitgeprobeerd, maar dit is voor hoe ik het nu kan beoordelen dik in oorde.

waterfiets66 05-01-2014
Geschreven voor: Marantz SR5007

Even mijn revieuw aangepast.Vorige kwam niet door de marantz zelf,topapparaat met geweldig geluid ook in stereo.

muis 1 03-01-2014
Geschreven voor: Marantz SR5007

Wat een mooi en uitgebalanceerd geluid geeft dit apparaat weer. Ik had hiervoor een Onkyo, maar die gaf geen geluid meer weer.
De Onkyo had problemen met het Hdmi gedeelte.
De dialogen zijn zeer helder en de lage, midden en hoge tonen komen goed
tot zijn recht. Zeer zuiver en geen overheersende bass.
Zelf heb ik de Equalizer ingesteld, ik vond het met de Audyssey-mic.
niet naar mijn zin. Ook op hogere volumes een zeer gedetailleerd geluid.
Ik kan iedereen deze Marantz aanbevelen die in deze prijsklasse zoekt.
Ik zag dat de persoon van de eerste review het probleem met het uitvallen van de
Receiver op hogere volumes, het probleem heeft verholpen. Lag aan het verlengsnoer.
Gelukkig maar dat het dus geen defect aan het product betrof.
Al met al, een prima product voor nog hopelijk jaren plezier!!!

waterfiets66 05-01-2014

Klopt lag aan het verlengsnoer had hem ingeruild met de denon maar die gaf ook problemen toen uit laten zoeken,gelukkig kon ik de denon weer ruilen tegen mijn marantz en heb hier enorm veel plezier van.Geweldig geluid en uiterlijk.

waterfiets66 06-01-2013
Geschreven voor: Marantz SR5007

Mooie receiver metmooi geluid en genoeg aansluitingen.
Muziek en films zeer mooi alleen als je de volume opendraait dan komt er een plf geluid en schakelt de receiver zich uit,na 20 minuten kun je hem weer aanzetten uiterst vervelend,heb al andere speakers en subs geprobeert maar niets helpt.Het volume staat op het niveau waarbij de buren er geen last van hebben dus allamg niet vol uit.
Ben naar de winkel teruggeweest die zeiden dat Marantz receivers er last van kunnen hebben maar is geen fout.
Jammer niet weer teruggegaan naar mi oude vertrouwde merk Denon,daar heb ik nooit problemen mee.

erlauz wiesel 10-03-2013

Vreemde en wel erg simpele reactie van de winkel! (een audio specialist of een bekende keten ?)
Heb je deze "klacht" ook al bij de importeur van Marantz gemeld. Lijkt me niet normaal bij een top merk.

waterfiets66 29-12-2013

Is opgelost lag aan het verlengsnoer.

0478 20-07-2013

ik heb de zelfde receiver maar ben het nog niet tegen gekomen .
Het kan mogelijk zijn de instelling van het volume niet goed staat want die kun je namelijk op een max vast zetten het staat bij jou misschien te laag.gr niek.